dimarts, 22 de maig del 2018

De ruta per Camporrobles

La setmana passada vam anar a Camporrobles a fer una activitat de senderisme. En aquesta excursió hem aprés a orientar-nos, a estar en convivència amb els companys i conviure amb la natura.
Quan arribàrem vam fer grups i vam pujar la muntanya El Molón per a vore el paisatge tan bonic i impressionant del poble. Vam baixar i vam dinar amb tots els companys al poliesportiu de Camporrobles.
En aquest dia vam aprendre moltes coses noves i ho vam passar molt bé. Aquesta excursió del senderisme amb els alumnes de Secundària va ser una experiència inoblidable i emocionant.
Mar Burriel Muñoz i Maria Fernández Serra (6é de Primària)
El dia 14 de maig anàrem d’excursió a Camporrobles. L’excursió consistia a pujar una xicoteta muntanya amb l’ajuda de unes pistes, que ens servien per a orientar-nos, també amb l’ajuda d’un mapa marcant el nostre recorregut. Al final de la ruta vam arribar al cim del Molón i des de allí vam veure tot el poble per dalt.
En l’eixida vam anar tres cursos: 6é de Primària, 1 d’ESO i  2 d’ESO. Anàvem en grups de les diferents classes juntes. Això va afavorir que tots ens coneguérem i, fins i tot, que els de 6é conegueren als professors d’ESO.
Ens ho vam passar en gran i vam conèixer a companys que no coneixíem. I el més important, vam fer esport d’una manera molt divertida.
Gemma Vidal Navarro (1r d’ESO)

Fes clic ací per veure totes les fotos